Ранкова зустріч
Тема.Давайте познайомимось ближче
Мета:розширити природничі, народознавчі знання учнів,поглибити математичні і мовні знання дітей, підвести їх до нового навчального дня розширити знання дітей про своїх однокласників, їх родину, захоп–
лення, інтереси; розвивати навички ефективного спілкування, спри -
яти розвитку симпатії, активному слуханню однолітків; створити
умови для розвитку зв’язного мовлення, збагачення словникового за
пасу учнів; створити в класі позитивний настрій,заохочувати ді –
тей до доброзичливого ставлення один до одного.
Хід ранкової зустрічі
1. Утворення кола. Привітання.
2. З’ясування настрою дітей. Компліменти тим, хто потребує.
3. Робота з календарем. 8 лютого, п’ятниця.
Природничий блок
· Яка пора року надворі?
· Який місяць?
· Скільки місяців триває зима?
· Який перший місяць?
· Який останній?
· Чому лютий назвали лютим?
· Як його називали в інших регіонах України?( сніжень, лютень, зимобор, криводоріг, межень)
· Який сьогодні день тижня? А завтра? Вчора?
Математичний блок
· Яке сьогодні число? (8)
· Яке це число, парне чи непарне?
· Назвіть склад числа 8.
· Складіть приклади на додавання, щоб сума дорівнювала 8.
Мовний блок
· Яку останню букву вивчали?
· Які звуки вона може позначати?
· Назвіть слова зі звуками ф
· Назвіть всі звуки в слові фото, фіалка.
4. Ранкове повідомлення.
Доброго ранку, усміхнені личка!
· Сьогодні 8 лютого. Цей день називають «Напівхлібниці». Якщо сьогодні схопиться хурделиця, то ввесь тиждень буде негожий, коли ж опівдні усміхнеться сонце, то кличте в гості ранню весну. Сьогодні закінчився тиждень родини ПовхМіши. А так як «дитина тижня» у нас Михайлик, ми запрошуємо його у «крісло автора». Які запитання ви хотіли б йому поставити?
· Ми дякуємо Михайлику за відповіді і просимо вибрати наступну «Дитину тижня»..
5. Гра «Загадкова скринька».
6. Побажання успіху в роботі.