Ранкова зустріч

Тема.Давайте познайомимось ближче

Мета:розширити природничі, народознавчі знання учнів,поглибити математичні і мовні знання дітей, підвести їх до нового навчального дня розширити знання дітей про своїх однокласників, їх родину, захоп–

лення, інтереси; розвивати навички ефективного спілкування, спри -

яти розвитку симпатії, активному слуханню однолітків; створити

умови для розвитку зв’язного мовлення, збагачення словникового за

пасу учнів; створити в класі позитивний настрій,заохочувати ді –

тей до доброзичливого ставлення один до одного.

Хід ранкової зустрічі

1. Утворення кола. Привітання.

2. З’ясування настрою дітей. Компліменти тим, хто потребує.

3. Робота з календарем. 8 лютого, п’ятниця.

Природничий блок

· Яка пора року надворі?

· Який місяць?

· Скільки місяців триває зима?

· Який перший місяць?

· Який останній?

· Чому лютий назвали лютим?

· Як його називали в інших регіонах України?( сніжень, лютень, зимобор, криводоріг, межень)

· Який сьогодні день тижня? А завтра? Вчора?

Математичний блок

· Яке сьогодні число? (8)

· Яке це число, парне чи непарне?

· Назвіть склад числа 8.

· Складіть приклади на додавання, щоб сума дорівнювала 8.

Мовний блок

· Яку останню букву вивчали?

· Які звуки вона може позначати?

· Назвіть слова зі звуками ф

· Назвіть всі звуки в слові фото, фіалка.

4. Ранкове повідомлення.

Доброго ранку, усміхнені личка!

· Сьогодні 8 лютого. Цей день називають «Напівхлібниці». Якщо сьогодні схопиться хурделиця, то ввесь тиждень буде негожий, коли ж опівдні усміхнеться сонце, то кличте в гості ранню весну. Сьогодні закінчився тиждень родини ПовхМіши. А так як «дитина тижня» у нас Михайлик, ми запрошуємо його у «крісло автора». Які запитання ви хотіли б йому поставити?

· Ми дякуємо Михайлику за відповіді і просимо вибрати наступну «Дитину тижня»..

5. Гра «Загадкова скринька».

6. Побажання успіху в роботі.

Кiлькiсть переглядiв: 101