Урок порівняння

У десятому класі учням можна запропонувати урок-порівняння твору М. В. Гоголя „Мертві душі” з новелою „Гобсек” Оноре де Бальзака. Порівняння проводиться на рівні образів Гобсека і Плюшкіна. Головний висновок уроку: „Людина повинна обмежувати тваринні інстинкти”.

Уроки-порівняння активізують мислительську діяльність школярів, вдосконалюють навички аналізу , порівняння, аргументації та узагальнення, підвищують їхній загальний культурний рівень.

Серед нетрадиційних уроків особливе місце посідають уроки-пошуки. Такі уроки відкривають учням шлях до пізнання істини, вчать мислити, аналізувати. Діти поступово приходять до відкриття вічних ідей. Для цього доцільно використовувати специфічні методи, прийоми: проблемну ситуацію, евристичну бесіду, діалог, тощо. Урок-пошук – невичерпне джерело активізації роботи учня на уроці, формування його інтелекту, розширення світогляду, прагнення до самовдосконалення.

Школа – це своєрідний і неповторний світ дитинства, світ гри. Вона всеохоплююче впливає на психіку школяра, розширює його пізнавальні можливості, викликає потребу вчитися, любити людей, відчувати задоволення від колективної праці. Саме гра може стати однією з провідних форм організації роботи на уроці.

Кiлькiсть переглядiв: 57