Організація куточка відпочинку вдома

У кожної дитини має бути свій куточок відпочинку. Це може бути окрема кімната, а може тільки й невеличка площа в загальній кімнаті. Це — царина дитини. Дивлячись на те, як виглядає це місце, можна багато чого розповісти про дитину.

У куточку може бути міні-стадіон, акваріум з рибками чи підставка з кімнатними рослинами, за якими доглядає дитина, поличка з її улюбленими книгами, альбомами, касетами і ящик з іграшками. До куточка відпочинку можна долучити й робоче місце, якщо дитина читає, малює, займається ручною працею.

Усі речі в куточку відпочинку повинні мати своє місце: спортивний інвентар не повинен валятися під ногами, книги мають стояти на поличці, обернені корінцем до дитини, іграшки повинні знаходитися в ящику, щоб дитина не зачепилася за щось ногою.

Лише після цього дитина сміливо запросить до себе в куточок маму чи тата, які познайомлять її з новою цікавою книгою або навчать робити щось дуже незвичне і захоплююче.

Запам’ятайте: куточок відпочинку потрібен для зміцнення здоров’я дитини, тому місце відпочинку повинно бути чистим, провітреним, безпечним.

Пам’ятка для батьків школярів

1. На прикладах, взятих з життя, демонструйте дітям виконання обов’язку перед суспільством і сім’єю.

2. Відвідуйте збори і заняття для батьків. Ми намагатимемося, щоб вони стали для вас доброю школою організації сімейного виховання.

3. Виділіть школяреві постійне робоче місце.

4. привчайте учня до охайності, дбайливого ставлення до шкільного майна і навчальних посібників.

5. Щоденно цікавтесь успіхами дитини в школі. Радійте успіхам малюка, допомагайте йому, але пам’ятайте, що допомога і контроль не мають бути муштрою, моралізуванням. Головне – підтримуйте інтерес до навчання.

6. Сприяйте тому, щоб дитина брала участь у заходах, які проводяться в класі або школі.

7. Намагайтесь вислухати дитину до кінця, адже природна потреба малюка – поділитися своїми враженнями.

8. Організуйте дозвілля дитини, надавайте їй змогу ходити в кіно, театр, на виставки тощо; привчайте слухати музику, читати художню літературу; підтримуйте інтерес до техніки, образотворчого мистецтва і фізкультури.

9. Систематично привчайте свою дитину до праці.

10. Пам’ятайте, що тільки разом із школою можна досягти бажаних результатів у вихованні і навчанні дітей. Учитель – ваш перший порадник і друг. Радьтесь з ним, підтримуйте його авторитет. Зауваження щодо роботи вчителя висловлюйте в школі, на зборах. Не робіть цього в присутності дітей.

ДИНАМІКА ПРИЙМУ ЇЖІ

Щоб процеси засвоєння їжі могли відбуватися з максимальною інтенсивністю і організм повністю використовував харчові речовини, необхідно дотримуватись певного режиму в харчуванні.

Їжу слід вживати у чітко встановлені години. Це має велике значення, тому що діяльність залоз травлення в таких випадках розпочинається ще до початку вживання їжі, а харчування в різні години спричиняє розлад цієї налагодженої діяльності залоз травлення. Для дітей молодшого віку найбільш раціональним є чотириразове приймання їжі. Розподіл їжі за такого харчування наступний: перший сніданок 25 %, другий сніданок 10 %, обід 45 %, вечеря 20 % від добового раціону. Їжу, багату на білки (м’ясо, риба, бобові), слід вживати в період найбільшої активної діяльності, а не перед сном. Під час сну процеси травлення уповільнюються, а тому вживання білкової їжі перед сном може спричинити погіршення її засвоєння. Останнє вживання їжі має бути за 3-4 години до сну, однак для багатьох корисно за 1-2 години до сну випити склянку кефіру, молока або чаю з медом.

Треба пам’ятати, що такі захворювання, як гастрити, виразкова хвороба, хронічні коліти часто є результатом неправильного харчування, відсутності встановленого режиму.

Кiлькiсть переглядiв: 74